WooCommerce – idealna platforma pod sklep internetowy

Jeśli planujesz wykorzystać WordPress do budowania własnego sklepu internetowego, możesz użyć rozwiązania, jakim jest WooCommerce – wtyczka dedykowana właśnie zarządzaniu internetową sprzedażą. Dowiedz się, dlaczego WooCommerce cieszy się niesłabnącą popularnością – i to nie tylko wśród nowicjuszy!

WooCommerce – wszystko, co musisz wiedzieć

WooCommerce to nie odrębna platforma, a wtyczka (plugin), z której możesz skorzystać decydując się na prowadzenie strony www poprzez CMS WordPress. WooCommerce powstało w 2011 roku i szybko zyskało piorunującą popularność. Szacuje się, że wtyczka posiada do 30% udziałów w całym, światowym rynku platform e-commerce!

Powodami, dla których WooCommerce cieszy się dobrą sławą są jego zdecydowanie przystępność i prostota. Nie musisz być zawodowcem, aby zbudować swój sklep internetowy właśnie za pomocą tej wtyczki. Wprost przeciwnie: jest skonstruowana tak, aby ułatwić to zadanie nawet osobom początkującym. Intuicyjny interfejs w połączeniu z szerokim wachlarzem funkcji sprawia, że wiele osób decyduje się pozostać przy WooCommerce nawet, gdy ich doświadczenie w prowadzeniu sklepu wzrośnie.

Dlaczego warto wypróbować WooCommerce? 5 powodów!

Nie jesteś przekonany? Dowiedz się, za co tysiące osób pokochały WooCommerce.

1. Połączenie z prostym w obsłudze Wordpresem

Aby móc korzystać z funkcjonalności WooCommerce, musisz założyć stronę www na platformie WordPress. To przyjazny system, który pozwoli na stworzenie własnego sklepu praktycznie każdemu.

Aby nie być gołosłownym, zachęcam do zapoznania się z instruktażem założenia własnej strony na WordPressie krok po kroku. Będziesz zdziwiony, jakie to proste.

2. WooCommerce jest darmowe

Podobnie jak sam WordPress. Korzystanie z wtyczki nie wiąże się żadnymi kosztami! Trzeba przyznać, że taka opcja w gąszczu płatnych ofert jest wręcz zbawienna – zwłaszcza dla osób,

które dopiero zaczynają przygodę z e-commerce i nie dysponują środkami na zwrotne rozwijanie raczkującego biznesu.

3. Elastyczna wtyczka open-source

Nie dość, że WooCommerce jest pluginem darmowym, to dodatkowo działa zgodnie z ruchem open-source. Oznacza to, że każdy ma pełny i prosty dostęp do kodu źródłowego wtyczki, co pozwala na jej niemal dowolne modyfikacje.

4. WooCommerce jest przyjazne dla wyszukiwarek

Zachodzisz w głowę o SEO dla twojego sklepu? Twórcy WooCommerce wzięli pod uwagę znaczenie pozycjonowania i zadbali o to, by wtyczka wpływała pozytywnie na „wizerunek” strony w wyszukiwarce. WooCommerce gwarantuje logiczną strukturę strony, przejrzystość, zgodność z obowiązującymi normami. Nie musisz już martwić się walką o widoczność swojego sklepu w Google.

5. Kompatybilność z urządzeniami mobilnymi

Statystyki wskazują, że klienci odwiedzający sklepy internetowe za pośrednictwem urządzeń mobilnych stają się dominującą grupą. Na szczęście, WooCommerce to wtyczka gwarantująca responsywność –a więc dobrą prezencję twojego sklepu również na smartfonach i tabletach.

To tylko niektóre z wielu zalet rozwiązania dla sklepów internetowych, jakim jest wtyczka WooCommerce. Sprawdź, jak stworzyć sklep internetowy z jej wykorzystaniem i ciesz się prostotą prowadzenia własnego e-biznesu!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

4 komentarze

    1. Tak, sprawdza się dla małych i średnich sklepów. Oczywiście wszystko zależy też od jakości serwera (hostingu) na jakim stoi. Jest to świetne rozwiązanie na początek. Przy 1000 produktów raczej poszedłbym w stronę jakiegoś CMSa typowo pod eCommerce. Pozdrawiam.